Prisoner of War

Blog Możliwość komentowania Prisoner of War została wyłączona 11

Prisoner of War

Historia to materiał niezwykle obszerny, jeśli chodzi o tematykę gier komputerowych. Chłopcy z „Codemasters” postanowili wykorzystać ową właściwość. Po niewątpliwym sukcesie gry Operation Flashpoint, po raz kolejny sięgnęli po wątek wojenny. Tym razem obiektem ich zainteresowania stała się II Wojna Światowa.

Umieszczona w 1941 roku akcja rzuca nas do czterech niemieckich obozów jenieckich (Saloniki, Stalag Luft I, Stalag Luft III i Colditz Castle). Do dyspozycji mamy czterech alianckich oficerów (Anglika, Francuza, Holendra i Amerykańca), złapanych w czasie „wojennej zawieruchy”. Zadanie jest proste: ucieczka! Każdy z nich uwięziony jest w innym obozie i jego ucieczka ma odrębny od pozostałych charakter, aż do chwili spotkania się w Colditz – najbardziej strzeżonym niemieckim obozie, „z którego nie ma ucieczki” (takie niemieckie wydanie Alcatraz). Tam muszą połączyć swe sił, aby odzyskać wolność tabletki na potencję.

Zgodnie z zapowiedzią, użyty przy tworzeniu gry engine 3D ATLAS będzie dostarczał grającemu realnego wrażenia pozostawania w obozie jenieckim. Każdy z obozów jest odtworzony w najdrobniejszym szczególe, zgodnie z ich realnym wyglądem. Praktycznie każdy przedmiot znajdujący się w obozie można będzie poruszyć, zniszczyć itp.(oczywiście w zależności od tego, na ile pozwala nam nasza niewola).
Jak przystało na prawdziwą grę akcji, nasi bohaterowie będą posiadali różne umiejętności (siła, zdolności szpiegowskie, logistyka itp.), które, odpowiednio użyte, zagwarantują udaną ucieczkę. Będzie możliwość wykorzystania działań typowo siłowych, typu wysadzenie czegoś małą bombką, jak i ciche skrytobójcze działanie. W trakcie ucieczki należy pamiętać, że obozy te są bardzo dobrze strzeżone, przez bardzo inteligentnych SS-manów, którzy tylko czekają, aby ukarać nieposłusznych więźniów i zniweczyć długo przygotowywany, dopieszczony w szczegółach plan ucieczki.

Zapowiada się więc kolejny tytuł, przy którym posiedzimy parę nocek zmagając się z trudnymi, a zarazem wciągającymi zadaniami.

Póki co musimy jednak poczekać, gdyż planowany termin wydania gry na Playstation 2 to lato 2002, natomiast jeśli chodzi o PC, mówi się o jesieni tego roku.

Author

Related Articles

Back to Top